zondag, juli 23, 2006

Dag allemaal: thuisblijvers én medereizigers!
we zijn thuis... moe maar heel tevreden... vol van verhalen, met heimwee naar Burkina en zijn mensen. En ja hoor: ook hier brachten we regen mee! En ook hier waren de mensen blij met die regen!
Ik zie nu dat onze stukjes op deze blog wel heel beperkt waren... heb ik me niet gerealiseerd toen we daar waren... ingenomen als we waren door de wereld en de mensen rondom ons.
Onze inleefreis is tot het allerlaatste moment heel boeiend geweest: we hebben een taai, moedig, vriendelijk volk leren kennen... mensen die heel hard werken in een onverbiddelijke natuur, die vooruit willen, die heel inventief zijn.
We kunnen niet anders dan heel dankbaar zijn tegenover hen, vol bewondering en respect voor de manier waarop ze vechten om te leven, soms enkel om te overleven.
Heel veel kracht en visie hebben we ook gezien bij de partners van Broederlijk Delen (BD voor de gemakkelijkheid): zij dragen in zich de hoop en de toekomst van hun volk. Als vrijwilligers voor BD voelden we ons echt in goed gezelschap: dus niet enkel een grote proficiat en dank voor de partners van BD, maar ook voor BD zelf. BD heeft dank zij deze inleefreis 11 vrijwilligers die dubbel gemotiveerd naar de campagne uitkijken!
Mijn liefste reisgenoten: ook jullie waren geweldig! Al klikte het al van in het begin, in Burkina is gebleken dat we écht een goed team zijn... ieder met haar/zijn eigen manier van zorgen en betrokken zijn... ook dit kan niet meer stuk, ook hiervan zijn we rijker geworden! Barka barka!
Ik stel voor: laat jullie verhalen en foto's maar komen, overspoel deze blog!! voor wie het vergeten zou zijn: ik jullie per mail nog wel de gebruikersnaam en wachtwoord)

Groetjes,
Marie-Claire

2 Comments:

At 11:36 p.m., Blogger Ellen said...

dag Burkina bende!

Mooi jullie mailtje te lezen... Ik had inderdaad niets anders verwacht dan dat dit alleen maar een supergeslaagde inleefreis zou worden... Ik kijk er al naar uit jullie verhalen te beluisteren en jullie foto's te bewonderen!

dikke kus,
ellen

 
At 11:14 p.m., Blogger travisfisher7530000187 said...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

 

Een reactie plaatsen

<< Home